mandag 26. januar 2009

Oppdatering

Ja, det er vell paa tide med en liten oppdatering.
Ble ikke noe Falls paa meg, veldig skuffende, men fikk naa penger igjen for billetten. Hvorfor er en historie jeg ikke akter aa begynne aa fortelle. Men vi booket inn paa et hotel i Hobart, og motte baade The Hives, Faker og Lykke Li. Hadde en interresang prat med the leadsinger (husker ikke hva det er paa norsk?) i The hives:D pelle pelle
Dro derimot paa soundscape med en hel haug med venner i Hobart. Heelt fantastisk goy! Danset hele kvelden, non stop, og PNAU var bare konge. Bodde paa et vandrehjem opplegg med Bec, Nathan, Benoit og Toby. Endte opp at Dylan og Tyson sov der ogsaa, noe som gjorde det hele trangt og ufattelig varmt.

I helgen var det Australia day weekend, som begynte med bursdagsfest for Grace og Berto i weymouth paa lordagen. Temaet var noe bad taste opplegg som de fleste var ganske saa med paa. De hadde leid et camping omraadet, hotalere og dj opplegg og maa si det var en vellykket 19 aars dag. Glad jeg ikke var dem neste morgen derimot og maatte rydde stedet..

Neste dag var det hjem til Launceston igjen, ta en liten lur, pakke om baggen og rett opp til Bridport med samme gjengen. Jodie, Chloe, Rowie, Runa og jeg kom litt senere enn de andre som hadde dradd rett til Bridport tildligere paa dagen, saa stresset litt med aa finne folk og camping stedet men det ordnet seg ganske saa fort. Maatte skifte camping sted neste dag uansett fordi vi maatte vistnok betale, noe vi ikke hadde gjort.
Mandagen skiftet vi altsaa camping sted, var naa bare 5 min fra det forste stedet uansett. Gikk ned paa stranden og laa der hele dagen. Badet, spilte cricket, solte oss og horte paa top 100 som da er en tradisjon. Senere var det grillings oppe med teltene, etterfulgt av dansing. Syns synd i de som campet rundt oss, ettersom vi holdt de vaaken hele natten, men sann er det naa.

Deilig aa komme hjem aa ta en etterlengtet dusj. Var jo bokstavelig talt dekket i sand og saltvann! Men jeg har det problemet at jeg klarer ikke aa slappe av.. Det er kjempe irriterende. Jeg er jo kjempe sliten etter en helg med camping, likevell klarer jeg ikke aa slappe av. Huff, det stresser meg.

SNART ER DET MS FEST!
skal bli saa konge. The presets, The butterfly effect, The Potbelleez, The Living end, Faker og mange fler.

tata

2 kommentarer:

Runa sa...

"men det akter jeg ikke aa begynne aa fortelle", ditt fantastisk sofistikerte menneske

Linda sa...

høres ut som om campingen har hvert vellykket og kjekk=)!
fikk du sove til slutt eller:P?

har lyst å campe og være oppe hele natten eg å!.. å bade å det hadde ikkje skadet det heller=)!
call me soon my love<3