lørdag 29. november 2008

29.11.08

Jeg er så irritert på disse skole pc laderne at det skulle ikke vært lovlig. Tidligere i år måtte jeg leve uten lader i en måned fordi den laget en ekkel lyd. Nå, bare noen få måneder etter lever den rett å slett sitt eget liv. Jeg var så klar for å se Sex and the city, har kjøpt siste sesongen, men neida. Pc var ikke å få på, laderen var på plass men det var vist ikke noe mer batteri. Den funker bare når den bestemmer seg for det, noe som irriterer meg grenseløst.
Nokk om det. Dro opp til nord kysten sammen med Ryan, Dylan, Matty, Warrick, Baraka og den gjengen der paa tirsdag. Bodde i ett av husene til Ryan, gutten har jo saann 4 hus eller no. Sov over der til onsdagen for vi dro hjem. Spilte black jack, satt rundt baalet, gikk for ett kvelds bad aa ikke minst hoppet paa trampolinen;) haha, litt interne spoker ute aa gaar.
Var i Jackson's 18 års dag i går. Artig altså. Hadde leid en som lagde ansikts maling, så de fleste gikk rundt med fint dekor i fjeset. Litt senere på kvelden kom enda en overraskelse; foreldrene til jacksom hadde nemmelig leid inn en mannlig og kvinnelig gothisk danser. Det ble da magedansing, nålstikking gjennom hud, noen artigheter med en agurk og annet. Skulle ha filmet det altså, lo meg skakk i hjel.

I dag skal jeg ha en rolig kveld hjemme for en gang skyld med siste sesongen av sex and the city. Skal bli herlig. Har så vidt energi i kroppen, noe som er rart ettersom det faktisk er ferie.

Her er da danserne, litt mer paakledd enn det de var tidligere

Her har vi da bursdagsbarnet.

Fikk ikke til aa publisere innlegget forrige gang, saa jeg skriver naa bare videre paa det naa. I dag er det da den 3. Desember. Helt sykt at julen naermer seg.. Jeg holder paa aa bli gal. De siste 3 timene har de hatt juleshow paa skolen nedenfor. Koslig det, de forste 15 minuttene. Naa holder jeg derimot aa bli gal av aa hore paa denne syngingen. Jeg vet foreldrene sitter paa rekke aa rad, kry av stolthet men jeg maa skuffe dere; barna deres er ikke saa flink aa synge som dere liker aa tro. Fikk julekalender av mamma i posten i dag, utrolig kos. I gaar var vi paa grillings hos Callum som bor ca. 20 min utenfor byen. Begynnte med grilling aa avsluttet med dansing med det beryktede strobe light. Runa gomlet i seg akidna's mens resten noyet seg med vanlig mat. haha

I morgen drar meg aa Runis til Melbourne. Skal bli saa sinnsykt digg! Kommer oppdatering naar jeg kommer hjem neste onsdag.

2 kommentarer:

Linda sa...

hei snuppa! va kjempe stilige de ansiktsmalingene.=)

Ja jul, eg savner blokkhaugen for tiden eg tro det eller ei. men e på denne tiden de begynner me forberedelser te juleshowet å det va kjekt!!...
kos deg masse på tur (K)!
Love...<3

Runa sa...

echidnas kjaere venn, echidnas!
joina du aa hoppe paa tramploine laterz?